جام حذفی آرشیو خبر ها
الگری : اگر به عقب برگردم، باز هم با همین ترکیب به میدان می روم

الگری : اگر به عقب برگردم، باز هم با همین ترکیب به میدان می روم

آلگری در نشست خبری بعد از بازی مقابل اینتر به قدرت این تیم اشاره کرد و مدعی شد از خط حمله ی تیم خود اصلا راضی نیست

 

قبل از بازی گفتی که در این فصل از خیلی چیزها رنج بردی، به چه چیزی اشاره کردی؟

 

هیچی، من فقط به این موضوع اشاره می کردم که فصلی غیرعادی بوده است. تا اینجای کار ما خوب بودیم اما اکنون به وضعیت بدتری بازگشته ایم. ما از 6 بازی اخیر خود در 5 بازی شکست خورده ایم و اکنون سوم هستیم. جدول رده بندی، دو امتیاز کمتر از لاتزیو، و سه امتیاز بیشتر از رم و میلان. ما باید تلاش کنیم تا به رتبه دوم برسیم که به ما امکان می دهد در سوپرجام بازی کنیم.

 

آیا امشب بیشتر از آنچه انتظار داشتید رنج کشیدید؟

 

اینتر تیم قدرتمندی است، وقتی دو بازی انجام می دهید، طبیعی است که لحظات حساس بازی را تعیین کنند. مانند گل خورده، ما در بازی بعد از گل خوب بودیم اما خیلی موثر نبودیم. ما باید خیلی زودتر خود را پیدا می کردیم. یکشنبه یک بازی بسیار سخت در بولونیا داریم. ما یک سری بازی پیچیده با اهدافی خواهیم داشت که برای بردن آنها باید بجنگیم و به فکر ادامه ی مسابقات در ایتالیا و اروپا باشیم.

 

خودت را برای چه سرزنش می کنی؟

 

در فاز تهاجمی باید بهتر باشیم، دقیق باشیم. ما باید پیشرفت کنیم، در شش بازی اخیر در امر گلزنی ناکام بوده ایم. باید به گلزنی برگردیم، برای کوپا ایتالیا متاسفیم، اما باید آن را بپذیریم و روی چیزی که اکنون وجود دارد باید کار کنیم. باید به چیزهای بیشتری برسیم، کارهای زیادی انجام داده ایم، اما هنوز کافی نیست: در این 20 روز باقی مانده فصلی که باید به امتیاز 72‐74 برسیم تا در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم و به اروپا برویم.

 

اگر می توانستی به گذشته برگردی، باز هم میلیک را روی نیمکت رها می کردی؟

 

دوباره همان گزینه‌ها را انتخاب می‌کردم، او نود دقیقه با ناپولی بازی کرد و انرژی زیادی مصرف کرد. با مصدومیت ولاهوویچ و مصدومیت کین، یا با او باید شروع می‌کردم و هیچ تعویضی نداشتم یا از فضاها با کیزا استفاده می‌کردم و میلیک را تعویضی به بازی می آوردم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: